Sonyericsson

Brev till sonyericsson, skrivet i ilska, tidigare idag:






hej sonyericsson

Jag bryter ihop snart.

Jag har köpt en c905 och den har bara krånglat och krånglat. Det är nu tredje exemlaret jag har och den sista har varit inne på rep 2 gånger, varav nu senast i över en månad på sonyericssons egen servicefabrik. Fem gånger har jag således fått antingen byta ut eller haft telefonen på lagning och jag hämtade ut den nu i eftermiddags på elgiganten. och tror du fanskapet fungerade?

först fick jag in wifi men efter det söker den utan att ens hitta något nät där jag vet att det finns och utan att ens komma med något meddelande "hittar inget nätverk".

och nu funderar jag på att faktiskt byta märke helt, jag som varit trogen ericsson-kund så länge jag kan minnas. är det som alla säger att det inte är någon ide att köpa ericsson eftersom det bara krånglar? vad ska jag göra? jag har ledsnat på att vänta och på telefonkrångel? ska jag slänga telefonen i väggen och njuta när det går i tusen bitar och byta till nokia? eller är det bättre att byta till samsung???

ja, jag vet att jag är grinig och kommer med konstiga frågor men jag tror att jag håller på att bryta ihop.

i usa hade jag kanske kunnat stämma er och fakturera sonyericsson för all den terapi som jag eventuellt kommer att behöva....

hur gör jag för att min c905 ska ha ett fungerande wifi, bluetooth samt att skärmen inte ska krascha.'' ge mig en c905 som fungerar snälla snälla snälla eller säg som det är ifall de aldrig kommer att fungera så kan jag byta till ett annat märke. snälla, snälla - hjälp mig

hälsningar nina

Kommentarer
Postat av: ylva

Haha, skitbra ju! Min sony ericsson-mobil är också på rep. Kan lätt konstatera att sonyericsson är lika med bajs.

2009-09-22 @ 01:10:15
URL: http://hundtrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0